Glowing & Bronzed Skin Makeup Tutorial | loveemanda

Glowing & Bronzed Skin Makeup Tutorial | loveemanda

HI MY LOVES! I hope you enjoy this Easy Summer Glowy Makeup πŸ™‚


Products Used:

  • Too Faced Hangover RX Primer
  • Tarte Maracuja Oil
  • L’areal True Match Lumi Liquid Highlighter in Golden
  • Milani Perfect & Conceal Foundation 06
  • Maybelline Instant Age Rewind Concealer in Neutralizer
  • Airspun Loose Powder
  • Colourpop Super Shock Cheek Highlighter in Wisp
  • Too Faced Dark Chocolate Soleil Bronzer
  • Too Faced Sweethearts Bronzer
  • ABH Illuminator So Hollywood
  • ABH Glow Kit – Sunburst
  • Frankie Rose Cosmetics Gloss in Sugar
  • Rimmel Lip Gloss in 120 Non Stop Glamour
  • MAC Fix +
  • Koko Lashes in Queen B

Brushes Used:

Thank you for watching! I love you, xoxo


  1. Does this foundation oxides?

  2. it looks so powdery and ashy??

  3. you are soooo beautiful ! slay girl xo

  4. Wow I think this look is absolutely stunning, I love it! You have a new subscriber!

  5. Anybody else noticed in the beginning it looks like she has on lashes… But at the end she doesnt??πŸ€”πŸ€”

  6. i feel like its Cakey and the. the highlighter over cakey

    but i get where she is coming from and the thought is what counts. she is beautiful, just not a huge fan of this look.

  7. You are actually stunning omg

  8. Your Makeup Look Very Beautiful On You And Like Your Youtube Channel

  9. hi!!! im starting up a youtube, please go over to my channel and take a look <3

  10. So beautiful πŸ’—πŸ˜

  11. you're so pretty! your makeup's always on fleek

  12. "have a good rest of the day or night where ever you guys are". Okay Manny MUA, I see u

  13. When you pulled out the Anastasia highlighter I got chills πŸ˜‚πŸ’œ

  14. this look is beautiful, I wouldve thought all this highlighter would look terrible but I actually think it looks great esp with your tan skin and dark hair,the whole look just came together so pretty !

  15. I'm gonna go ahead aand… lmao

  16. Why did you use age rewind concealer!?

  17. this look, is breathtaking 😍

  18. this is strobing, love this look 😍

  19. You're so gorgeous!!! πŸ˜ŠπŸ€— Love the video! ☺️

  20. I found your channel from snapchat on buzz feed : summer makeup that are struggles. Lol. I seen this video thumbnail on there with ur name and I had to check out your channel because you're pretty! Lol

  21. omg 😍 that was the best makeup tutorial for summer I've ever seen. you are amazing.

  22. Where's her eyebrows video πŸ˜’

  23. new subbie you are stunning! I like the look with lashes

  24. Just found your channel!!! LOVE this look!!!

  25. they all look the same

  26. I would wear this every single day in the summer omg i lovedd it πŸ˜πŸ‘πŸ»

  27. I feel like the lips made this look way too highlighted… But everything else was 😍😍😍😍

  28. girl I can't… your skin is flawless

  29. girl I can't… your skin is flawless

  30. Love this look so much❀️❀️❀️😍😍😍

  31. I wonder who works with her since she going all out lol

  32. I love this look 😍😍

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *