I DO MY HUSBANDS MAKEUP!


I did it!! Cesar actually let me do his makeup on camera, Im so happy to have someone that let’s me do crazy stuff like this haha. I hope you guys enjoy this video lol


Makeup Details

I want to also say that I’m happy to have you apart of my family, you guys make me so happy! You encourage me everyday to do me and keep doing what I love, no matter how weird I am! Weird is a compliment. If no one has told you today, I want you to know that you’re beautiful and there is no one like you! You are so special to me and I love you with all my highlight and contour!

49 Comments

  1. u have a husband??????????????????

  2. Dont Hide That You Like it Cesar!!!

  3. Can you Contour your face if your bald?

  4. Christen I must say ur husband is super cool…yes he was looking fabulous…
    My husband will never ever doing this for me.

  5. Cesar: "how do you guys blow your nose?"
    Christen: "We don't" 
    lolololololol 
    girls are tough as nails. nothing to risk ruining our makeup.

  6. You guys are so funny, I loved this video ??

  7. I love it how you are so glam and gorgeous and then I saw you get up and you are in Jammie shorts! The best ❤️

  8. Aahhhh…!! You guys together look so cute..!!?????????

  9. Lol Caesar is funny and adorable! I seriously can't sleep tonight and FINALLY reached this video ? I watched all of them prior to this and it was TOTALLY worth it! Has anyone told you that Caesar has a familiar face?

  10. so how do you guys blew your nose? You don't

  11. Lol this is so cute. Poor guy. He loves you for letting you do his full face plus wig look. Lol. Poor guy, ???

  12. i love it!!! laughed soooo hard!

  13. I didn't thought that u r married ……. u look like 20 or 18 girl

  14. He is super sweet

  15. Omg… I laughed. So. Hard. At this video.

  16. My boyfriend loves when I do make-up on him, he says it’s relaxing ?

  17. YOU GOT YOURSELF A FUCKIN KEEPER CHRISTEN ?? WHERE CAN I FIND A MAN LIKE THAT OH MAH GAWWDDD ? marriage goals omfg

  18. You are so blessed, Dewey! ?….'coz your husband can look handsome and beautiful at the same time! Wahahaha! ???

  19. You guys are sooo cute together!

  20. your husband is such a pretty girl lol I had a great time watching this

  21. What a good sport he is! He’s a keeper for sure!

  22. Wow thats amazing you look like a girl omg

  23. Haha typical guy moaning you had your work cut out. ?? might do my husbands see how he is lol ??

  24. Omg this made my night! Love this haha you guys are so cutee

  25. Seazer : I DON'T LIKE WHEN PPL TOUcH MY FACE
    Touches face

  26. ??omg!! I’m dying. Your husband is awesome.

  27. Out of all the i do my boyfriend/husbands makeup video this has got to be the funniest i was literally lmao ? as i watched the whole thing im still laughing and kinda want to play it again ?

  28. I wonder if she knows ur man is on the dl

  29. When caeser kept interrupting ??

  30. Whne he it he this nose and she said you do t blow your nose his face he was like well wth

  31. Lmao, this was hilarious the glam shirt with the pajama shorts XD and your husband buahaha/ He was a good sport.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *